Δευτέρα, 7 Νοεμβρίου 2016

Αυτός είναι ο μεγαλύτερος κινητήρας του κόσμου με 109.000 άλογα Διαβάστε όλο το άρθρο: h


Η παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία είναι ένας τεράστιος κλάδος. Χιλιάδες προϊόντα ταξιδεύουν από την μία άκρη του κόσμου στην άλλη μέσω των φορτηγών πλοίων. Το Emma Mærsk είναι ένα από τα μεγαλύτερα φορτηγά πλοία στον κόσμο και μπορεί να «κουβαλήσει» 11 χιλιάδες κοντέινερς. Για το.....
λόγο αυτό χρειάζεται έναν κινητήρα «τέρας» και εδώ έρχεται ο Wärtsilä RTA96C-14, ένας κινητήρας με 109 χιλιάδες άλογα.


Ο κινητήρας αυτός είναι ένας 2χρονος 14-κύλινδρος turbocharged diesel κινητήρας και ζυγίζει περίπου 2.100 τόνους. Έχει ύψος 14 μέτρα και μήκος 28 μέτρα, μεγαλύτερος από ένα τετραώροφο κτήριο. Ο κινητήρας αυτός μπορεί να κινήσει οτιδήποτε μπορείς να φανταστείς. Ο κάθε κύλινδρος καταναλώνει 6.5 ουγγιές πετρελαίου ανα κύκλο το οποίο όμως δεν μπορούμε να πούμε πως πάει χαμένο διότι ο κινητήρας παράγει 80.000 KW, αρκετό νούμερο για μία ολόκληρη πόλη.

Είτε το πιστεύετε είτε όχι, δεν είναι ο μοναδικός, καθώς υπάρχουν ακόμα άλλοι 25 ενεργοί αυτή τη στιγμή και έρχονται ακόμα άλλοι 86. Μπορεί να φαίνονται μεγάλα τα νούμερα, αν σκεφτούμε το μέγεθος αυτών των κινητήρων όμως, καθώς η βιομηχανία μεγαλώνει και τα φορτία αυξάνονται, ο κινητήρας αυτός είναι σε μεγάλη ζήτηση. Μπορεί τα ποσά πετρελαίου που καταναλώνει να σας φαίνονται τεράστια, όμως στην πραγματικότητα πρόκειται για έναν πολύ αποδοτικό κινητήρα. Η μέγιστη ταχύτητα που φτάνει το Emma Mærsk αυτή τη στιγμή είναι 57 km/hr, που είναι απίστευτο αν σκεφτούμε το τι κουβαλάει το πλοίο και για τι βάρος μιλάμε.

 
Η επιστήμη προχωράει και οι κινητήρες των επόμενων γενιών θα είναι σίγουρα ακόμα μεγαλύτεροι. Για παράδειγμα οι κινητήρες του Τιτανικού είχαν 15 χιλιάδες άλογα, ένα νούμερο πάρα πολύ μικρό σε σχέση με τα 109 χιλιάδες άλογα του Wärtsilä RTA96C-14. Ένας τέτοιος κινητήρας απαιτεί συνεχείς ελέγχους και μικροδιορθώσεις. Εξάλλου αν πάθει κάτι, χιλιάδες προϊόντα και κοντέινερς θα ξεμείνουν στη θάλασσα.  


Η παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία είναι ένας τεράστιος κλάδος. Χιλιάδες προϊόντα ταξιδεύουν από την μία άκρη του κόσμου στην άλλη μέσω των φορτηγών πλοίων. Το Emma Mærsk είναι ένα από τα μεγαλύτερα φορτηγά πλοία στον κόσμο και μπορεί να «κουβαλήσει» 11 χιλιάδες κοντέινερς. Για το λόγο αυτό χρειάζεται έναν κινητήρα «τέρας» και εδώ έρχεται ο Wärtsilä RTA96C-14, ένας κινητήρας με 109 χιλιάδες άλογα. wmcboqlh Baumann Ο κινητήρας αυτός είναι ένας 2χρονος 14-κύλινδρος turbocharged diesel κινητήρας και ζυγίζει περίπου 2.100 τόνους. Έχει ύψος 14 μέτρα και μήκος 28 μέτρα, μεγαλύτερος από ένα τετραώροφο κτήριο. Ο κινητήρας αυτός μπορεί να κινήσει οτιδήποτε μπορείς να φανταστείς. Ο κάθε κύλινδρος καταναλώνει 6.5 ουγγιές πετρελαίου ανα κύκλο το οποίο όμως δεν μπορούμε να πούμε πως πάει χαμένο διότι ο κινητήρας παράγει 80.000 KW, αρκετό νούμερο για μία ολόκληρη πόλη. worlds-largest-diesel-9 Είτε το πιστεύετε είτε όχι, δεν είναι ο μοναδικός, καθώς υπάρχουν ακόμα άλλοι 25 ενεργοί αυτή τη στιγμή και έρχονται ακόμα άλλοι 86. Μπορεί να φαίνονται μεγάλα τα νούμερα, αν σκεφτούμε το μέγεθος αυτών των κινητήρων όμως, καθώς η βιομηχανία μεγαλώνει και τα φορτία αυξάνονται, ο κινητήρας αυτός είναι σε μεγάλη ζήτηση. Μπορεί τα ποσά πετρελαίου που καταναλώνει να σας φαίνονται τεράστια, όμως στην πραγματικότητα πρόκειται για έναν πολύ αποδοτικό κινητήρα. Η μέγιστη ταχύτητα που φτάνει το Emma Mærsk αυτή τη στιγμή είναι 57 km/hr, που είναι απίστευτο αν σκεφτούμε το τι κουβαλάει το πλοίο και για τι βάρος μιλάμε. 1688134 Η επιστήμη προχωράει και οι κινητήρες των επόμενων γενιών θα είναι σίγουρα ακόμα μεγαλύτεροι. Για παράδειγμα οι κινητήρες του Τιτανικού είχαν 15 χιλιάδες άλογα, ένα νούμερο πάρα πολύ μικρό σε σχέση με τα 109 χιλιάδες άλογα του Wärtsilä RTA96C-14. Ένας τέτοιος κινητήρας απαιτεί συνεχείς ελέγχους και μικροδιορθώσεις. Εξάλλου αν πάθει κάτι, χιλιάδες προϊόντα και κοντέινερς θα ξεμείνουν στη θάλασσα. Δείτε το βίντεο. Αφήστε το σχόλιό σας

Διαβάστε όλο το άρθρο: http://www.tilestwra.com/aftos-ine-o-megaliteros-kinitiras-tou-kosmou-109-000-aloga/  
Η παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία είναι ένας τεράστιος κλάδος. Χιλιάδες προϊόντα ταξιδεύουν από την μία άκρη του κόσμου στην άλλη μέσω των φορτηγών πλοίων. Το Emma Mærsk είναι ένα από τα μεγαλύτερα φορτηγά πλοία στον κόσμο και μπορεί να «κουβαλήσει» 11 χιλιάδες κοντέινερς. Για το λόγο αυτό χρειάζεται έναν κινητήρα «τέρας» και εδώ έρχεται ο Wärtsilä RTA96C-14, ένας κινητήρας με 109 χιλιάδες άλογα. wmcboqlh Baumann Ο κινητήρας αυτός είναι ένας 2χρονος 14-κύλινδρος turbocharged diesel κινητήρας και ζυγίζει περίπου 2.100 τόνους. Έχει ύψος 14 μέτρα και μήκος 28 μέτρα, μεγαλύτερος από ένα τετραώροφο κτήριο. Ο κινητήρας αυτός μπορεί να κινήσει οτιδήποτε μπορείς να φανταστείς. Ο κάθε κύλινδρος καταναλώνει 6.5 ουγγιές πετρελαίου ανα κύκλο το οποίο όμως δεν μπορούμε να πούμε πως πάει χαμένο διότι ο κινητήρας παράγει 80.000 KW, αρκετό νούμερο για μία ολόκληρη πόλη. worlds-largest-diesel-9 Είτε το πιστεύετε είτε όχι, δεν είναι ο μοναδικός, καθώς υπάρχουν ακόμα άλλοι 25 ενεργοί αυτή τη στιγμή και έρχονται ακόμα άλλοι 86. Μπορεί να φαίνονται μεγάλα τα νούμερα, αν σκεφτούμε το μέγεθος αυτών των κινητήρων όμως, καθώς η βιομηχανία μεγαλώνει και τα φορτία αυξάνονται, ο κινητήρας αυτός είναι σε μεγάλη ζήτηση. Μπορεί τα ποσά πετρελαίου που καταναλώνει να σας φαίνονται τεράστια, όμως στην πραγματικότητα πρόκειται για έναν πολύ αποδοτικό κινητήρα. Η μέγιστη ταχύτητα που φτάνει το Emma Mærsk αυτή τη στιγμή είναι 57 km/hr, που είναι απίστευτο αν σκεφτούμε το τι κουβαλάει το πλοίο και για τι βάρος μιλάμε. 1688134 Η επιστήμη προχωράει και οι κινητήρες των επόμενων γενιών θα είναι σίγουρα ακόμα μεγαλύτεροι. Για παράδειγμα οι κινητήρες του Τιτανικού είχαν 15 χιλιάδες άλογα, ένα νούμερο πάρα πολύ μικρό σε σχέση με τα 109 χιλιάδες άλογα του Wärtsilä RTA96C-14. Ένας τέτοιος κινητήρας απαιτεί συνεχείς ελέγχους και μικροδιορθώσεις. Εξάλλου αν πάθει κάτι, χιλιάδες προϊόντα και κοντέινερς θα ξεμείνουν στη θάλασσα. Δείτε το βίντεο. Αφήστε το σχόλιό σας




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου