Τετάρτη, 2 Νοεμβρίου 2016

Ο Γιώργος Γκιώνης αρνήθηκε την κατασκευή της παρακαμπτήριας γραμμής του προαστιακού για ΛΟΥΤΡΑΚΙ Ζητώντας να κατασκευασθεί σταθμός στην θέση Α-Β Βασιλόπουλος,


Λάθος επιλογή δύο φορές, του λάθος ανθρώπου
Αρνητικός παράγοντας προς αυτήν την κατεύθυνση, άλλη μια φορά ο άρχων της πόλης, ο κρατών και καθορίζων τις τύχες του τόπου με τις αποφάσεις του δήμαρχος Λουτρακίου Γιώργος Γκιώνης, που μετά το ιστορικό το 2008 «δεν θέλω μαρίνα» στον τότε γραμματέα του υπουργείου Τουρισμού, στην σημερινή εποχή, πριν περίπου πενήντα ημέρες, εμμέσως πλην σαφώς είπε «δεν θέλω τον προαστιακό».
Το παραπάνω εξωφρενικό διατυπώθηκε από τον ......
Γιώργο Γκιώνη, επακριβώς «να γίνει σταθμός στον Ισθμό», κατά την διάρκεια επίσκεψής του στον διευθύνοντα σύμβουλο του ΟΣΕ Κωνσταντίνο Πετράκη, συνοδευόμενος από τον βουλευτή Κορινθίας της ΝΔ Χρήστο Δήμα.
Σκοπός της επίσκεψης ήταν η εκχώρηση από τον οργανισμό του παλαιού σιδηροδρομικού σταθμού Αγ. Θεοδώρων στον δήμο Λουτρακίου, προκειμένου να εξωραϊσθεί και να αξιοποιηθεί ως παιδικός σταθμός, όπου υπάρχει και η θετική άποψη του ΟΣΕ, σύμφωνα με τις υπάρχουσες πληροφορίες.
Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, κατά την διάρκεια της συζήτησης ετέθη το θέμα της κατασκευής της παρακαμπτήριας γραμμής Ισθμός - Λουτράκι, προκειμένου να γίνει το αυτόνομο δρομολόγιο Πειραιάς (σύνδεση του Λουτρακίου απευθείας και με το μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας - τουρισμός κρουαζιερόπλοιων) - Αθήνα - ΣΚΑ - Ισθμός - Λουτράκι, δεδομένου ότι πρόκειται για ένα προσοδοφόρο δρομολόγιο -σύμφωνα πάντοτε με την μελέτη του ΟΣΕ, αλλά και της On Track που είχε παραγγείλει από την προηγούμενη θητεία του ο Γιώργος Γκιώνης- κι επιδεικνύει μεγάλο ενδιαφέρον για την αύξηση των εσόδων του, καθ’ ότι προβλέπεται ως υπερκερδοφόρος γραμμή.
Εκεί ο Γιώργος Γκιώνης αρνήθηκε την κατασκευή της παρακαμπτήριας γραμμής -χρόνος κατασκευής της περίπου έξι μήνες- ζητώντας να κατασκευασθεί σταθμός στην θέση Α-Β Βασιλόπουλος, με τον Κωνσταντίνο Πετράκη να του αντιτείνει ότι οι αποφάσεις του δημοτικού συμβουλίου είναι για την οδό Αιγαίου, αλλά και η μελέτη του ΟΣΕ είναι για την οδό Αιγαίου. Είναι προφανές ότι ο Κωνσταντίνος Πετράκης έχοντας συναίσθηση της θέσεώς του και των ευθυνών του, αντιλαμβάνεται ότι οποιαδήποτε αλλαγή του έργου αποτελεί παράβαση καθήκοντος, κάτι που αδυνατεί να αντιληφθεί ο Γιώργος Γκιώνης, το ρισκάρει υπέρ των οικονομικών συμφερόντων της περιοχής του Ισθμού, για τα οποία φαίνεται να λειτουργεί, αδιαφορώντας για τις όποιες επιπτώσεις σε βάρος του δήμου Λουτρακίου και των πολιτών του, καθώς επίσης και της ανάπτυξης του τόπου, ιδιαίτερα δε στην καταθλιπτική αρνητική οικονομική συγκυρία που βιώνει η χώρα και όλα δείχνουν μετά μεγάλης βεβαιότητας, ότι σε μια εικοσαετία δεν θα έχουμε εξέλθει από την κρίση, εκτός αν ξεπουλήσουμε ως χώρα και την Ακρόπολη…
Στην συζήτηση ενεπλάκη και ο Χρήστος Δήμας, ο οποίος επεσήμανε στον Γιώργο Γκιώνη ότι έχω εισπράξει την πάνδημη επιθυμία ο προαστιακός να εισέλθει μέχρι την οδό Αιγαίου, θα πρέπει να τηρήσετε τις αποφάσεις του δημοτικού συμβουλίου σας και εν κατακλείδι να σεβασθείτε την επιθυμία και την βούληση των δημοτών.

Ο Γιώργος Γκιώνης κούνησε με το χαρακτηριστικό τρόπο το κεφάλι του, που αφήνει μια εντύπωση ότι και να λέτε εσείς δεν ξέρετε, εγώ θα κάνω αυτό που νομίζω και η κουβέντα ολοκληρώθηκε εκεί.
ΠΗΓΗ: loutraki-press .

2 σχόλια:

  1. Θα τα εχει παρει απο καμια αλυσιδα για να το λεει αυτο για το προαστιακο. Οσον αφορα τους Αγιους, απο τη στιγμη που δεν υπαρχει πολιτιστικο κεντρο, ο σταθμος του τρενου ειναι ιδανικος. Βεβαια, δεν θελει το Λουτρακι πολιτιστικο στους Αγιους, για ευνοητους λογους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Επισης για τα ΚΤΕΛ Ν.Κορινθιας δεν υπαρχει μετα το δρομολογιο των 14:10 οι Αγιοι Θεοδωροι........Δηλαδη οσοι σχολανε στις 3 πρεπει να πανε παση θυσια κορινθο στο προαστιακο ειτε δουλευουν κορινθο η γυρω περιοχες η ακομα και Λουτρακι...Οι Αγιοθοδωριτες πρεπει να κοψουν τον λαιμο τους οσοι σχολανε 3 να πανε προαστιακο Κορινθο η να παρουν ταξι για να πανε στο χωριο τους.....Τι ωραια οταν εισαι ανεξαρτητος Δημος κι οχι κλωτσοσκουφι.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή