Τετάρτη, 15 Φεβρουαρίου 2017

ΛΟΥΤΡΑΚΙ : ΘΟΔΩΡΗΣ ΠΕΤΡΟΥ : Ο ανεξάρτητος Δημοτικός Σύμβουλος που τα λέει όλα μάλλον με το νάμα τους

Αγαπητοί συνδημότες, επειδή δεν μου δόθηκε η δυνατότητα να πω αυτά που θεωρούσα ότι έπρεπε να ακουστούν στο τελευταίο Δημοτικό Συμβούλιο, θα "καταχραστώ" για αυτό το σκοπό, το βήμα των τοπικών μέσων τα οποία και οφείλω να ευχαριστήσω για την φιλοξενία...
Μετά την αναφορά μου και τις ερωτήσεις για τον απολογισμό του LTO αλλά και τις συνεργασίες του με τις εταιρείες ........

Compugen*1και ΑdelSaatchi*2(αναλύονται παρακάτω), προς έκπληξή μου,αναφέρθηκε από τον πρώην Δήμαρχο κ.Λογοθέτη, ότι η δεύτερη εταιρεία συνεργάστηκε με τον Δήμο την περίοδο 2007-2010 για την κατασκευή του γνωστού λογοτύπου με το γραμματόσημο,που κόστισε (άκουσον άκουσον) περί τα 80.000 ευρώ!!!!!! Νομίζω ότι αυτό το θέμα απαιτεί τουλάχιστον ικανοποιητικές και τεκμηριωμένες απαντήσεις και εξηγήσεις που δε δόθηκαν μέχρι σήμερα και μάλλον απαντούν στο ερώτημα του πως φτάσαμε εδώ και ως Χώρα αλλά και ως Δήμος.
Απαντήσεις και εξηγήσεις επίσης αναμένουμε σε ότι αφορά στην απόφαση του Προέδρου του Λιμενικού Ταμείου με ΑΔΑ: Ψ1ΥΧΟΞΔ1-ΝΗΟ. Αλήθεια ποια ‘’προβολή των δραστηριοτήτων του Λιμενικού Ταμείου’’ έγινε με ημερομηνία 31/12/2016;; Ποιο ήταν το όφελος του Λιμενικού Ταμείου από αυτή;; Σε ποιο μέσο έγινε και τι περιελάμβανε;; Επίσης επειδή ακούγονται πολλά παράπονα για την λειτουργία της αντιπολίτευσης από την δημοτική αρχή να υπενθυμίσω ότι, είναι υποχρέωσή μας να ελέγχουμε ακόμα και το 1 ευρώ που δόθηκε από τη στιγμή που αφορά δημόσιο χρήμα. 
Αυτή είναι και η προσωπική μου απάντηση στην αναφορά της Αντιδημάρχου κ. Πρωτοπαππά ότι “είναι κατάντια να κοιτάμε τους ΑΔΑ” (αποφάσεις που αναρτώνται στη διαύγεια). Άλλωστε η ‘’δουλειά’’ της ενεργής αντιπολίτευσης, είναι η βοήθεια και ο έλεγχος της δημοτικής αρχής όταν αυτά απαιτούνται. 

Θοδωρής Πέτρου 

Δημοτικός Σύμβουλος 

Δήμου Λουτρακίου-Περαχώρας-Αγίων Θεοδώρων

*1 Η εταιρεία κατασκευής της ιστοσελίδας www.visitloutraki.comόπως εμφανίζεται παρακάτω, 


αλλά και της mobile εφαρμογής η οποία ωστόσο δεν έχει η ίδια ολοκληρωμένη ιστοσελίδα (εμφανίζεται μόνο ένα email επικοινωνίας...) 


Οι μόνες πληροφορίες που κατάφερα να βρω είναι σελίδες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης facebookκαι twitterόπου εκεί δηλώνεται η τοποθεσία Λουτράκι χωρίς ωστόσο σημαντική παρουσία(αρέσει σε 1 άτομο-ίσως ο ιδιοκτήτης!!). Επίσης σύμφωνα πάντα με παλαιότερη συνέντευξη του Προέδρου του LTO κ. Καραβούλη θα υπήρχε και ρωσική γλώσσα στο site. Άλλαξε το marketing plan και θεώρησε ο οργανισμός ότι δεν θα έχουμε επισκέπτες από την αγορά της Ρωσίας;; διαφορετικά γιατί δεν ολοκληρώθηκε;; Για να μην παρεξηγηθώ, η εφαρμογή και η ιστοσελίδα που δημιουργήθηκαν για λογαριασμό του LTO και κατ’ επέκταση του Δήμου από την παραπάνω εταιρεία λειτουργούν και βρίσκονται σε ικανοποιητική μορφή, το θέμα είναι Πώς, από Ποιον και Γιατί επιλέχθηκε η παραπάνω εταιρεία που δεν είχε την απαραίτητη αναγνωρισιμότητα και portfolioτουλάχιστον online-καθότι δεν υπάρχει επαγγελματική παρουσία για τα δεδομένα του χώρου του marketing- με αποτέλεσμα να έθετε το έργο της προβολής του Δήμου μας σε κίνδυνο. 



*2 εν τέλει ουδέποτε συνεργάστηκε η συγκεκριμένη εταιρεία με τον LTO σύμφωνα με τα λεγόμενα του κ. Δήμαρχου,αλλά είχα την απορία και την ανέφερα γιατί στην παρουσίαση για τον απολογισμό της τουριστικής προβολής του Δήμου που έλαβε χώρα κατά την κοπή της πίτας του LTOστο Αλεξάνδρειο για τα έτη 2014-2016, υπήρξε διαφάνεια που προβλήθηκε με το όνομα της και αναφέρθηκε μία συνεργασία από τον κ. Δήμαρχο όπως θα δείτε και εσείς στο 5:25 στο παρακάτω video




Η απορία που γεννάται μετά από αυτό είναι, πως σε παρουσίαση που αφορά τον απολογισμό της τουριστικής προβολής για τα έτη 2014-2016 υπήρχε ακόμα μέσα το όνομα μια εταιρείας που υπήρξε συνεργασία το 2007-2010;
;;;)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου