Κυριακή, 9 Απριλίου 2017

Διώρυγα : Έτοιμο να Ναυαγήσει το Ρυμουλκό ΘΕΤΙΣ !!!! ( ΦΩΤΟ )


Στο ίδιο έργο θεατές.  Λες και είμαστε στο χτες , στην προηγούμενη 5ετία   που βυθίστηκε το ημερόπλοιο   canal vista ιδιοκτησίας  της Διώρυγας από την αμέλεια και εγκατάλειψη ;;; αλλά και τον ερχομό ιδιωτών με σκοπό να επωφεληθούν των διελεύσεων άλλων πλοιαρίων.
Όπως τότε  στο canal vista έτσι και τώρα υπάρχει εγκατάλειψη και παροπλισμός του......
ΡΚ ΘΕΤΙΣ και πιστεύω ότι με αυτά που γράφω ίσως προλάβω να μην έχουμε τα ίδια αποτελέσματα. Δηλαδή το ναυάγιο !
Το Λιμεναρχείο Κορίνθου όντας  γνώστης του θέματος , εφόσον είναι η αρμόδια  Αρχή  έκδοσης  πιστοποιητικών των πλωτών μέσων της Διώρυγας  οφείλει να ενεργήσει τα δέοντα για την πρόληψη και αποφυγή του μοιραίου ; 
Μήπως ήδη θα έπρεπε να έχει  ελεγχθεί η κατάσταση του σκάφους από το Λιμεναρχείο και να δοθούν οι κατευθύνσεις για την αποφυγή των χειροτέρων ; 
Το πλοίο  (ΡΚ ΘΕΤΙΣ ) έχει γίνει τροφοδότης ανταλλακτικών για την επισκευή άλλων Ρ/Κ και μάλιστα να του  έχει βγει το παρωνύμιο ( παρατσούκλι )    ΑΣΗΜΑΚΗΣ  , παραπέμποντας σε γνωστό κατάστημα  πώλησης  ανταλλακτικών .
Κάθε νοήμων άνθρωπος γνωρίζει ότι κάθε τι που δεν συντηρείτε καταρρέει .
Στην ιδιοκτησία της Διώρυγας υπάρχουν δώδεκα πλωτά σκάφη δύο εκ των οποίων είναι τα δίδυμα ρυμούλκα Τρίτων και Θέτις .
Κάθε πλωτό με βάση τον Νόμο και τους κανονισμούς Ασφαλείας πρέπει να επιθεωρείται και να επισκευάζεται , ανά δυο χρόνια, για τα πλοία  και ανά τέσσερα χρόνια, για τους πλωτούς Γερανούς, στην ξηρά .
Στην προκειμένη  περίπτωση   αναφερόμαστε  στο Ρυμουλκό ΘΕΤΙΣ Ιδιοκτησίας της Διώρυγας – Υπουργείου Οικονομικών .
Μετά από πληροφορίες που έχουμε τις οποίες δημοσιοποιούμε σήμερα , με βάση  το τελευταίο  Πρωτόκολλο Γενικής Επιθεώρησης Πλοίου   το οποίο εκδόθηκε από το Λιμεναρχείο Ισθμίας  την 02 / 02 / 2009 για το ΡΚ ΘΕΤΙΣ , στις παρατηρήσεις γράφει :
1.     Από 27-09-2009 και μέχρι 27-01-2010 να γίνει τακτική επιθεώρηση στην Θάλασσα σε όλους τους τομείς .
2.     Η Επόμενη επιθεώρηση των ελικοφόρων αξόνων με αφαίρεση τους  έλικες και εξαγωγή από την χοάνη πρέπει να γίνει μέχρι : 12 / 2012 .
Εκτός αυτών θα πρέπει να επιθεωρούνται οι λαμαρίνες του πλοίου , να αντικαθίστανται μέρη από αυτές που έχουν επηρεαστεί από διάβρωση , καθώς επίσης να γίνετε η απαραίτητη προεργασίας βαφής των λαμαρινών τόσο αυτόν που είναι μέσα στην θάλασσα όσο και αυτών που είναι εκτός .
Από τότε λοιπών( 27-09-2009 ) έως και σήμερα το μόνο που έχει γίνει είναι ο παροπλισμός του ΡΚ ΘΕΤΙΣ , με αποτέλεσμα λόγω της μακροχρόνιας εγκατάλειψης να υπάρχει κίνδυνος να βυθιστεί από φθορά στις λαμαρίνες του μετά από   μιας δεκαετίας και πλέον μη συντήρησης του  .
Οι φωτογραφίες επιβεβαιώνουν του λόγου το αληθές , και αναδεικνύουν την εγκατάλειψη .!!!!!!!!!!
Το κόστος ενός τέτοιου συμβάντος ( ναυαγίου )θα είναι τεράστιο τόσο σε οικονομικό επίπεδο όσο και ηθικό, διότι θα είναι το δεύτερο πλωτό της Διώρυγας που θα έχει ναυαγήσει δεμένο μέσα στον Λιμενοβραχίονα της Διώρυγας, από την ίδια αιτία  .
Το ηθικό έχει να κάνει με την ιστορία της Διώρυγας , με την αξιοπιστία της , με το γεγονός ότι θα δυσφημιστεί σε όλες τις Ναυτιλιακές αποφέροντας  έτσι  οικονομική  ζημία  και άλλα πολλά .
Δεν θέλω να αφήσω ασχολίαστο το θέμα δυσφήμιση , διότι αυτό είναι τακτικό γεγονός , από το να κολλούν πλοία στην Διώρυγα κατά το Διάπλου με αποτέλεσμα να καθυστερούν και ίσως να προκαλούνται και κάποιες ζημίες σε αυτά λόγο των αβαθή σημείων από την μη προβλεπόμενη συντήρηση . Βλέπε εδώ.
Ένα  άλλο  τεράστιο θέμα είναι  η αντικατάσταση ενός Ρ/Κ σαν το ΘΕΤΙΣ το κόστος του οποίου, είναι της τάξεως του ΕΝΟΣ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΟΥ ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΠΛΕΟΝ ( 1.000.000,00 + ευρώ ).
Εδώ μιλάμε για χρήματα του Ελληνικού Δημόσιου και του Έλληνα φορολογούμενου διότι η Διώρυγα είναι επιχείρησή του ελληνικού δημοσίου  και ιδιαίτερά του Υπουργείου Οικονομικών .
Φυσικά η ευθύνη του παροπλισμού του ,το να μην το επισκευάζουν, και το  να χρησιμοποιούν τα μηχανικά μέρη και όχι μόνο του ΡΚ ΘΕΤΙΣ για την επισκευή του δίδυμου Ρ/Κ ΤΡΙΤΩΝ  έχει ονόματα  και επίθετα ανώτερων  διοικητικών υπαλλήλων   και όλου του επταμελούς Διοικητικού Συμβουλίου διαχρονικά από το 2009 έως και σήμερα με εξαίρεση ενός ΔΣ.
Τις ίδιες μεγάλες  Ευθύνες έχουν και οι Λιμενικές Αρχές Ισθμίας και Κορίνθου οι οποίες  γνωρίζουν για το συγκεκριμένο , μετά την 02/02/2009 δεν ασχολήθηκαν με το θέμα όπως όφειλαν .
Αυτό είναι κάτι που το κάνουν κατ’ επανάληψη σε διάφορα άλλα σοβαρά θέματα που αφορούν την Διώρυγα . ΒΛΕΠΕ ΕΔΩ
Το να προλαβαίνεις καταστάσεις είναι καλό και επιβάλλεται , το να προκαλείς , το να καλύπτεις και να αδιαφορείς  είναι καταστρεπτικό. 
Οι υπεύθυνοι όποιοι και όσοι είναι αυτοί , γνωστοί και μη εξαιρετέοι, πρέπει να λογοδοτήσουν .
Θα πρέπει  εδώ να παρέμβουν : Η Εισαγγελική Αρχή Κορίνθου , το αρμόδιο τμήμα του Υπουργείου Οικονομικών  όπου ανήκει  η Διώρυγα , το Λιμεναρχείο  Κορίνθου το οποίο και αυτό έχει μεγάλο μέρος  ευθύνης , το Υπουργείο εμπορικής ναυτιλίας , αρμόδιο τμήμα για την διώρυγα και για τα Λιμεναρχεία  κλπ.



 Θα επανέρθουμε στο θέμα 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου