Δευτέρα, 8 Μαΐου 2017

ΔΙΩΡΥΓΑ : Τα ταξιδάκια καλά κρατούν . Δαβίδ και Γολιάθ – η Διώρυγα του σήμερα και η Διώρυγα του χτες ,


 Με αφορμή το Δελτίου Τύπου της ΑΕΔΙΚ που εστάλη  επιλεκτικά σε ΜΜΕ της Κορινθίας  και από τα οποία  δημοσιεύθηκε το οποίο ελεγε :
Η Εταιρεία ( λένε στο Δελτίο τύπου ) στο πλαίσιο στοχευμένων ενεργειών για την αύξηση των πωλήσεων της ( αλλά και στην εξ συστήματος  διασπάθιση του Δημόσιου  χρήματος  σε εποχή λιτότητας και μνημονίων ) κι εφαρμόζοντας αναπτυξιακές πολιτικές εξωστρέφειας, συμμετείχε στην ......
διεθνή έκθεση ναυτιλίας Breakbulk Europe 2017, που πραγματοποιήθηκε στην Αμβέρσα από 24 έως 26 Απριλίου 2017,(  με κόστος  9.866.00 ευρώ ( εννέα χιλιάδες  οκτακόσια εξήντα  έξι ευρώ ) ΒΛΕΠΕ ΕΔΩ   ΑΔΑ: 7Η5Λ469Η1Η-ΣΝΚ, ( με  την   συμμετοχή  5 ( πέντε ) ατόμων .) ( Και όλα αυτά με την σύμφωνη γνώμη όλου του Διοικητικού Συμβουλίου το οποίο δεν είναι άμοιρο ευθηνών )
Στην έκθεση έδωσαν το παρών οι μεγαλύτερες ναυτιλιακές εταιρείες από όλο τον κόσμο. ( Οι οποίες στην κατοχή τους έχουν πλοία μαμούθ )
Μεγάλο ενδιαφέρον συγκέντρωσε το καλαίσθητο περίπτερο της ΑΕΔΙΚ, όπου πραγματοποιήθηκαν συναντήσεις με ναυτιλιακούς πράκτορες, αλλά και συσκέψεις εργασίας με μεγάλες ναυτιλιακές εταιρείες (  στις οποίες  παρουσίασαν αυτό το 
VIDEO  ΔΛΕΠΕ ΕΔΩ  με το όποιο αποδείκνυαν  την καλή  λειτουργία και την χωρητικότητα   της  Διώρυγας .)
Πέρα από το θετικό μήνυμα που εξέπεμψε η παρουσία μας στην έκθεση, το οποίο και συνδέεται με τους αυξανόμενους αναπτυξιακούς ρυθμούς της χώρας μας,   ( Εδώ κάνουν και πολιτική τώρα , Ποιοι ? Αυτό το Διοικητικό Συμβούλιο το οποίο σε διάστημα ενός ετους σύσσωμο έχει  ψηφίσει δαπάνες  πολλών δεκάδων χιλιάδων  ευρώ , ίσως  και εκατοντάδες  χιλιάδες ευρώ για ψευτοδαπάνες σε Δικηγόρους για ανύπαρκτες συμβουλές  , Αρχιτέκτονες ,  Πολιτικούς  Μηχανικούς  , Αρχαιολόγους , Τοπογράφους  κλπ )   υπήρξε επανεκκίνηση συνεργασίας με υφιστάμενους πελάτες μας, καθώς και νέες συμφωνίες συνεργασίας.
( Αυτή Είναι η δεύτερη φορά  σε διάστημα  λίγων  μηνών που συμμετέχουν( η Διώρυγα ) σε έκθεση του εξωτερικού Διασπαθίζοντας το Δημόσιο χρήμα !!!!!!!!!
Τα χρήματα αυτά τα οποία δαπανούν  για ταξίδια  αναψυχής  θα μπορούσαν  να τα διαθέσουν  σε εργασίες  συντήρησης της Διώρυγας όπως π.χ αυτή του καθαρισμού του βυθού της Διώρυγας προκειμένου τα εμπορικά πλοιάρια να κάνουν  το Διάπλου  τους χωρίς τον φόβο να προσαράξουν στη μέση της Διώρυγας όπως αυτό του VIDEO αλλά και άλλα τα οποία δεν έχουν δημοσιοποιηθεί , διότι τα βρεχάμενα τους  είναι λίγους πόντους περισσότερο από αυτό που επιτρέπει το βάθος της   εγκαταλελειμμένης   Διώρυγας  σήμερα .
Δηλαδή  λίγο  περισσότερο των έξι μέτρων  έναντι των οκτώ που θα έπρεπε να είναι με βάση τον Κανονισμό Ναυσιπλοΐας της Διώρυγας τον οποίο επανειλημμένα έχουμε δημοσιεύσει  .
Το κόστος των δυο ταξιδιών είναι  ίσο με το ένα τρίτο του κόστους    καθαρισμού του βυθού της Διώρυγας από άκρη σε άκρη  προκειμένου να μην κολλούν τα πλοία και δυσφημείται  η Διώρυγα σε αυτές τις  μεγάλες ναυτιλιακές εταιρείες στις οποίες την παρουσίασαν . 
Για παρόμοια θέματα μετά από καταγγελίες του Σωματίου της Διώρυγας στην Εφημερίδα των Συντακτών δημοσιεύτηκε στο www.efsyn.gr    15.04.2015, 06:30 | Ετικέτες:  Συντάκτης: Χριστίνα Παπασταθοπούλου : (ακολουθεί  μέρος του δημοσιεύματος ) Κατολισθήσεις σκανδάλων στον Ισθμό της Κορίνθου ΒΛΕΠΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ  
«Ποιος θα σταματήσει τον κατήφορο αυτής της εταιρείας; Εάν κλείσει η Διώρυγα, θα βρεθούμε προ εκπλήξεως με καταστροφικά αποτελέσματα για το ελληνικό κράτος» προειδοποιούν οι εργαζόμενοι, που ξετυλίγουν με έγγραφα και στοιχεία το «κουβάρι» της υπόθεσης
Κακοδιοίκηση και κακοδιαχείριση, σπατάλη, παράνομες πράξεις κατά των εργαζομένων, πράξεις που δεν αναρτώνται στη «Διαύγεια», μη συντήρηση του καναλιού, με αποτέλεσμα να έχει μειωθεί το ωφέλιμο βύθισμα της Διώρυγας και αρκετά πλοία να μην μπορούν να περάσουν, καθώς και πολλά άλλα καταγγέλλουν οι εργαζόμενοι στη Διώρυγα της Κορίνθου, ενώ προσφεύγουν στη Δικαιοσύνη και ζητούν να γίνει πλήρης διαχειριστικός έλεγχος στα οικονομικά της εταιρείας, να αποδοθούν ευθύνες και ν’ αλλάξει άμεσα το Δ.Σ. της ΑΕΔΙΚ (Ανώνυμη Εταιρεία Διώρυγας Κορίνθου).
5. Τον Οκτώβριο του 2013 το Σωματείο των Εργαζόμενων με νέα επιστολή προς το υπουργείο Οικονομικών ενημέρωσε ότι σύμφωνα με τον κανονισμό ναυσιπλοΐας και χωρητικότητας που συντάχθηκε το 1972, μια ημέρα την εβδομάδα, η οποία καθορίζεται από την εταιρεία, από τις 6 το πρωί έως τις 8 το βράδυ η Διώρυγα παραμένει κλειστή προκειμένου να γίνονται εργασίες συντήρησης.
Ο πλωτός γερανός «Κένταυρος», ο οποίος πραγματοποιεί τον καθαρισμό της Διώρυγας από τα χώματα, έχει να κάνει συντήρηση πάνω από 18 μήνες, με αποτέλεσμα να έχει μειωθεί το ωφέλιμο βύθισμα της Διώρυγας περί το ένα μέτρο με επακόλουθο πλοία που περνούσαν από τη Διώρυγα να κάνουν τον περίπλου της Πελοποννήσου και η Διώρυγα να στερείται αυτά τα έσοδα.

Το Gerania Blog έχοντας ιδιαίτερη ευαισθησία σε ότι έχει σχέση με αυτό το Ιστορικό και πολιτιστικό  κεφάλαιο το οποίο λέγεται Διώρυγα της Κορίνθου  η όποια είναι  απόλυτα  συνδεδεμένη με τον Αρχαίο  Δίολκο  ασχολείται και θα ασχολείται στο διηνεκές .Σύντομα θα επανέλθουμε με θέματα που θα τρίξουν καρέκλες .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου