Τρίτη, 19 Σεπτεμβρίου 2017

ΔΙΩΡΥΓΑ : Η ατίθαση κόρη του Υπουργείου Οικονομικών !!! ΦΩΤΟ Αποκλειστικό


Για πολλοστή φορά αναδεικνύουμε παρατυπίες ως προς την κακή  λειτουργία και την  καταστρατήγηση των Νόμων και ειδικότερα  τον Κανονισμό Ναυσιπλοΐας της Διώρυγας με την απόλυτη ευθύνη της Διευθύνουσας Συμβούλου , του Προέδρου του ΔΣ , όλων των μελών του ΔΣ , του Νομικού Συμβούλου , του Γενικού Διευθυντή , του προϊστάμενου της Ναυτικής Υπηρεσίας ,  και ίσως του εργοδηγού , ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΛΙΜΕΝΑΡΧΕΙΟΥ ΚΟΡΙΝΘΟΥ το οποίο τους παρέχει κάλυψη σε πολλά παράτυπα  θέματα και τα οποία εμείς τα έχουμε καταγγείλει διαχρονικά .                                                                                                  Το θέμα που θα αναδείξουμε σήμερα είναι αυτό του..........
τρόπου λειτουργίας στις πιλοτίνες και η εγκατάλειψη μιας εξ αυτών στον προβλήτα της Ποσειδωνίας παντελώς αφύλακτη και έρμαιο προς βορά του κάθε ένα για κλοπή ή του κάθε κακόβουλου για βανδαλισμό ή ακόμα και σαμποτάζ  .      Αυτό διότι οι υπεύθυνοι  της Διώρυγας οι οποίοι εφευρίσκουν τρόπους προκειμένου να παρατυπήσουν !                                                                             Στην προκειμένη περίπτωση έχουμε δυο πιλοτίνες μια σε κάθε άκρο της Διώρυγας σωστά .                                                                                                                    Έχουμε Ναυτολογημένο προσωπικό   , και προφανώς σε αυτήν των Ισθμίων σωστά  .                                                                                                                           Η δεύτερη που είναι εγκαταλελειμμένη στον προβλήτα της Ποσειδωνίας χωρίς ναυτολογημένο προσωπικό .                                                                                       Εδώ λοιπόν αρχίζει  το σκάνδαλο στο οποίο εμπλέκονται όλοι όσοι έχω προαναφέρει αλλά και οι ναυτολογημένοι Ναυτικοί βάρδιας στην πιλοτίνα .                                                                                                                                                    Οι κύριοι Ναυτολογούν πλήρωμα για μια πιλοτίνα , αυτήν των Ισθμίων και όταν χρειάζεται να χρησιμοποιήσουν την δεύτερη αυτή της Ποσειδωνίας δηλαδή μεταφέρουν με ταξί  τους Ναυτικούς   ( απαγορεύεται )   στην Ποσειδωνία προκειμένου να κάνουν πλόες αναυτολόγητοι και παράνομα  με την πιλοτίνα αυτή την εγκαταλελειμμένη  .                                                                                                Το παράνομο είναι α)  κανένας ναυτικός δεν μπορεί να είναι ναυτολογημένος σε δυο διαφορετικά σκάφη παράλληλα  β) δεν μπορείς να ναυτολογείς και να αποναυτολογείς το προσωπικό για μια ώρα και κατά το δοκούν  γ) απαγορεύεται ο ναυτικός  να εγκαταλείπει το σκάφος  πριν την λήξη της βάρδιας του και χωρίς σοβαρό λόγο ( ναυάγιο , φωτιά κλπ ) δ) ο καπετάνιος βάρδιας είναι υπεύθυνος και υπόλογος για την ακεραιότητα του σκάφους και του πληρώματος του ,  πόσο μάλλον δε όταν αποδέχεται και επιτρέπει να επιβιβάζονται σε αυτοκίνητα και ταξιδεύουν στην διάρκεια της βάρδιας τους  κάτι που εγκυμονεί πολλούς και σοβαρούς κινδύνους .                                                                                              Τώρα τι προβλέπεται από τον κανονισμό και που θα πρέπει να τηρείται στο 100 %?
1. Να υπάρχουν δύο πιλοτίνες σε κάθε βάρδια με ναυτολογημένο το προσωπικό τους που προβλέπεται από το νόμο αγκυροβολημένες στα δύο άκρα της Διώρυγας και να κάνουν πλόες έως 3ν.μ. έξω από το στόμιο.
2.  Ή     Να υπάρχει μία πιλοτίνα και να πηγαίνει πάνω κάτω την Διώρυγα φυσικά  με κούραση για τους Ναυτικούς, μεγάλη κατανάλωση καυσίμου και καθυστέρηση των πλοίων λόγω του συνεχούς  κίνησης της πιλοτίνας μέσα στο κανάλι και επειδή δεν είναι στην θέση της όταν χρειάζεται . Δηλαδή μια στα Ίσθμια και μια στην Ποσειδωνία . 
3. Τα σκάφη χωρίς ναυτολογημένο πλήρωμα είναι ή Παροπλισμένα ή έχουν βγει για επισκευή συνεπώς δεν μπορούν να κάνουν πλόες !!!.
Η πιλοτίνα ΗΡΑ  που εδώ και πολλούς μήνες   έχει τοποθετηθεί Παράνομα χωρίς πλήρωμα στην Ποσειδωνία και πιο συγκεκριμένα στον προβλήτα  χωρίς καμία φύλαξη , χωρίς καμία ασφάλεια    στην τύχη της  και  στα χέρια και  στην επιθυμία του κάθε ενός που επισκέπτεται αυτό το σημείο καθημερινά ή για τον λόγο να φωτογραφηθούν στον Ισθμό ή για να περάσουν την ώρα τους όταν η γέφυρα είναι κατεβασμένη .                                                                                      Αυτό μπορεί να γίνει η αιτία για το μοιραίο ,                                                              η πιλοτίνα ΗΡΑ να βρεθεί ακυβέρνητη στον Κορινθιακό διότι δεν υπάρχει κάτι ποιοι εύκολο από το να λύσει κάποιος δυο σχοινιά . Μετά και από αυτήν την καταγγελία θα πρέπει οι διοικούντες την Διώρυγα να παραιτηθούν , ο Νομικός Σύμβουλός της εταιρείας να κάνει τα δέοντα για την ενημέρωση τους ως προς τις πολλαπλές και κατ’ εξακολούθηση  καταγγελίες και παρατυπίες τους , το Λιμεναρχείο Κορίνθου που για μια ακόμα φορά ολιγωρεί σε θέματα ασφάλειας και καλής λειτουργίας  της  Διώρυγας να επιληφθεί άμεσα του τόσο σοβαρού αυτού θέματος !!!!!!!!!!







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου